tänään on hyvin outo päivä, ensimmäisenä kun heräsin minua alkoi masentaa se että heräsin :(.... ja nyt myöhemmin kun olin syönyt ja suorittanut aamu riitit minua alkoi masentaa uudestaan... Marilyn Mansonin kerrassaan mahtava biisi Dissociative kuten sanotaan teinejä ei ole vaikea saada masentumaan :S. Te nyt saatte minusta sellaisen kuvan kuin olisin joku hemmetin kaikesta angstaava pikku-tyttö ei ei ei pidä paikkaansa minä vain satun sairastamaan masennusta. Kysyn teiltä muuten kuinka monen miehen tiedätte pitävän mansonia ja sisters of mercyä maailman kaikkeuden parhaimpina bändeinä? :D itse en todellakaan tiedä monenkaan olevan samanlainen... minä pystyn sanomaan suoraan että olen gootti enkä häpeile sitä, miksi sitä pitäisi hävetä? ihmisillä on liian suppea kuva meistä, olemme muutakin kuin surullisen näköisiä "teinejä" ... no pientä valoa tähän tuo se että kohta on tuska festivaali :P jes onneksi en malta enään odottaa... joo mutta en nyt keksi enempää kirjoittamista...